Politica de Reclamații BYFASHION BY BIANCA IORDACHE SRL
Suntem mândri să comercializăm numai produse noi și autentice. BIANCA IORDACHE SRL este responsabilă pentru asigurarea conformității produselor cu contractul existent la momentul livrării. Această responsabilitate este valabilă timp de doi ani de la livrare, conform reglementărilor aplicabile în acest domeniu. Anumite produse pot beneficia de garanția comercială a producătorului, informații disponibile pe pagina produsului. Menționăm că această garanție comercială nu afectează garanția de conformitate prevăzută de lege.
Procesul de Reclamații
Dacă considerați că produsele achiziționate nu corespund, puteți depune o plângere conform prevederilor legale și reglementărilor. Modalitățile de depunere a plângerilor sunt următoarele:
a) Returnarea produselor însoțite de o descriere scrisă a defectului
b) Trimiterea plângerii pee maul la adresa comenzi@b-fashion.ro
c) Vom furniza informații privind soluționarea reclamației în termen de 15 zile de la primirea produselor reclamate.
În conformitate cu reglementările legale, aveți dreptul, în special:
a) Solicitarea aducerii produselor în conformitate cu contractul prin înlocuire sau reparare.
b) Depunerea unei cereri de reducere a prețului sau încetarea contractului în anumite condiții.
Nu aveți dreptul să cereți încetarea contractului în cazul neconformității minore.
În cazul în care reclamația nu este acceptată, produsele vor fi returnate împreună cu un aviz privind motivele respingerii.
La ridicarea coletului, asigurați-vă că nu prezintă deteriorări. În cazul deteriorării produselor, solicitați întocmirea unui raport de deteriorare.
a) Consumatorii au dreptul să utilizeze metoda extrajudiciară de soluționare a litigiilor prin Platforma ODR, conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013.
b) Link către Platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr
c) Adresa noastră de contact: comenzi@b-fashion.ro